Thunder Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Det är dåligt när skinen är mörka jag är helt van vid IPB skinnet.Men jag tänkte kanske t.ex som lime grön skulle passa bra :) Lime grönt skulle nog passa holler med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Nee i dont think so but, om ni tycker så anars kan det typ vara lite röd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Något med svart bakgrung och grön text för de som tycker att det är "l33t" att tycka det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ??... grön tex nee blir lite konstigt... i think Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 nja det är faktiskt coolt med grön text speciellt om man har svart bakrund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Men det är svårt att läsa då... Vit bakgrund och svart text är det bästa. Redigerat 6 Januari 2005 av henke37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 ja det är bra det gillar jag mest =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag gillar Lime grön och Rödvit text. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Lime grön nee varflr inte ta soy grön ne bara skoja ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 det är lika bra att låsa nu admin har svarat på frågan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Inga planer på det. Kanske kommer något nytt senare, men inget är planerat.Alltså är det lika bra att låsa nu eftersom det leder ändå ingenstans när det inte blir av på ett tag. Redigerat 7 Januari 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg