ChillenKid Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Vilka konserter är dem bästa du gått på ? Rangordning ! 1.Jimmy Jansson 2.Hammerfall 3.Status Quo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 1. Slipknot o Slayer, Mastodon va förband 13 Oktober 2004 Det är den enda som jag har vart på hittils. Kommande konserter som jag ska gå på: Hammerfall 30 April Scandinavium, Göteborg Iron Maiden 9 Juli Nya Ullevi, Göteborg O så ska jag kanske gå på Within Temptation 5 Februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ska försöka hitta på en hypocrisy eller in flames konsert när de kommer i närheten av oss annars har jag inte vart på nån konsert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ska försöka hitta på en hypocrisy eller in flames konsert när de kommer i närheten av oss annars har jag inte vart på nån konsert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag har bara vart på en konsert så länge och det var på ett lokalt metal band Skulle gå på slipknot men så blev det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 1. Rammstein i globen 2. Sonata Arctica i höstas 3. räknas en fotbollsmatch? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Ingen mer än jag här som ksa på Maiden..Det är ju f*n 51000 som ska gå o jag är den enda på hela fuska.se?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Ingen mer än jag här som ksa på Maiden..Det är ju f*n 51000 som ska gå o jag är den enda på hela fuska.se?? jag kan nästan förstå varför du är den enda fast dom har rätt så bra låtar med live så är dom sämst, så jäkla fejkade när dom sjunger i studio enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 hehe jag var på backstreet boys för nårra år sen :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Någon som vet vilka datum som Cradle of Filth spelar i Sthlm och Malmö? Stör mig på att dom ska spela i Malmö men inte i Göteborg :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Någon som vet vilka datum som Cradle of Filth spelar i Sthlm och Malmö? Stör mig på att dom ska spela i Malmö men inte i Göteborg :bah: har du kollat på hemsidan efter sånt där? där brukar det alltid stå ps. konstigt att dom inte ska spela i sveriges näst största stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (Xeon @ 07/01-2005 09:57:55) Någon som vet vilka datum som Cradle of Filth spelar i Sthlm och Malmö? Stör mig på att dom ska spela i Malmö men inte i Göteborg :bah: har du kollat på hemsidan efter sånt där? där brukar det alltid stå ps. konstigt att dom inte ska spela i sveriges näst största stad Mm, hur många hårdrockare finns det i Malmö?? Inga! Stan är ju fylld me hiphopare så jag undrar varför Cradle ska spela där i stället för Göteborg. Göteborg är ju Sveriges "metaltown" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.