ChillenKid Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hur blir topp 5 i Allsvenskan nästa år ? Vilka åker ur? Och vilka vinner Svenska cupen ? Min topp 5: 1.Göteborg 2.Hammarby 3.Helsingborg 4.Landskrona 5.Malmö _________________________________________________________________ Åker ut: Gefle och Öregryte _________________________________________________________________ Svenska cupen vinnare: Hammarby ! MVH// GIF Fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) Allsvenskan 2005 T0P5 som jag tror 1.Djurgården IF 2.Malmö FF 3.IFK Göteborg 4.Assyriska 5.Hammarby IF _______________________ Svenka cupen: Djurgården _______________________ Åker ut ur allsvenskan: --------------------- 12. Helsingborg --------------------- 13. Gefle 14. Örgryte Redigerat 5 Januari 2005 av Mic_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Allsvenskan top 5 som jag tror: 1.Malmö FF 2.Hammarby IF 3.IFK Göteborg 4.Asyriska 5.Halmstad BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Allsvenskan top 5 som jag tror: 1.Malmö FF 2.Hammarby IF 3.IFK Göteborg 4.Assyriska 5.Halmstad BK I dont like your nr 5 ! Hatar HBK :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Så här slutar allsveskan: 1.malmö FF 2.ifk Gbg 3.Hammarby 4.kalmar 5.häcken Cupvinnare:djurgården flyttas ner: 13.Assyriska 14.Gefle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Hur blir topp 5 i Allsvenskan nästa år ? Vilka åker ur? Och vilka vinner Svenska cupen ? Min topp 5: 1.Göteborg 2.Hammarby 3.Helsingborg 4.Landskrona 5.Malmö _________________________________________________________________ Åker ut: Gefle och Öregryte _________________________________________________________________ Svenska cupen vinnare: Hammarby ! MVH// GIF Fans Stämmer Blåvitt vinner ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Topp5 blir: 1.Malmö 2.Göteborg 3.Hammarby 4.Djurgården 5.Kalmar Nerflyttade blir Gefle och Assyriska Svenska Cupen vinnare:Malmö Annars håller jag på Halmstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 1. Malmö FF 2. Göteborg 3. .... 4. .... 5. .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 allsvenskan-skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Nej, det är ganska kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 allsvenskan-skit Allsvenskan=Äger skulle jag säga! Men varför tycker du att Allsvenskan är "skit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 1. IFK Göteborg 2. Malmö FF 3. Djurgården IF 4. Halmstad BK 5. Hammarby IF 6. Gefle IF Cupvinnare: Häcken Åker ut: Sundsvall & Assyriska Skytteliga-vinnare Allsvenskan: Daniel Westlin, Gefle IF 16 mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.