Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 vart får man aska???+ snälla får panik snart :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Den summon'en får du ju i Tower of Mana, men du måste ha alla andra summon spells innan. (Dock inte Luna, henne får du samtidigt som Aska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Den summon'en får du ju i Tower of Mana, men du måste ha alla andra summon spells innan. (Dock inte Luna, henne får du samtidigt som Aska) jag fattar ingetting! kan du förklara lite mer exakt??? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) jag behöver osså hjälp med det. och vem får man efter sheena????? max i izoold...vart är han båt mannen=???? vi måste veta Redigerat 4 Januari 2005 av Wario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PimpJalle Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 MM Wario var får man Sheena du sa att du hade henne!!... kan du förklara!! snälla :unsure: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) förlåt, fel svar. Ändrar d... Redigerat 5 Januari 2005 av yoZhi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (son-goten master @ 04/01-2005 19:48:34) Den summon'en får du ju i Tower of Mana, men du måste ha alla andra summon spells innan. (Dock inte Luna, henne får du samtidigt som Aska) jag fattar ingetting! kan du förklara lite mer exakt??? :D ... -.- Du får den precis som jag sa, du måste ha Sheena i laget, ha alla Summon Spells och sen får du Aska när du möter henne i Tower of Mana.. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PimpJalle Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Är Aska den tjejen med rosa hår och en klubba som vapen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Nej det är Presea, henne får du i Meltokio i Tet'ehalla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 vart hittar man max båt?? är han i izoold?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag hittar inte Max Båt snubben!! Är Han på Sjön eller någonstans på land?? Vart ligger Boltzmans book :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Snacka med tjockisen precis utanför Inn'et ungefär, så löser det sig nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg