metal_slayer Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Fattar inte vad mitt fel är, nu när jag kommit till nivå 3 så klarar jag mig inte igenom ett dragrace längre, när jag nått upp till 5:ans Växel så spränger jag motorn.. som om jag behöver en 6:e växel ungefär, kan jag uppgradera till det efter ett tag eller ska jag konfigurera något i bilen? tacksam för svar då jag snart inte har något annat än drag kvar på Nivå 3 :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Kan man inte redan växla upp till 6:an?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metal_slayer Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 nix det gick inte.. fixade problemet med att byta ut min peugeut 106 till en 3000GT :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 det var ju snabbt du kom på det :huh: vad onödigt o slösa denna tråd i onödan då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metal_slayer Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 haha sant, grubblade över problemet en vecka.. skrev här å kom på det samma kväll *asg* :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 aja kul att du till slut kom på det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg