Hoppa till innehåll

SuperAllsvenskan


# 21

Vilket är ditt favoritlag i Superallsvenskan?  

67 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 275
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

nu har jag kommit hem från Leksand Jörgen sundqvist äger snart kommer söderberg och drake tillbaka från skadan då kommer aik bli bättre och när andreas falk kommer är det full trupp när dunham får stå (troligen mot oskarshamn)om aik kanske kommer till KS så kan SAIK ha stora chanser att gå upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu har jag kommit hem från Leksand Jörgen sundqvist äger snart kommer söderberg och drake tillbaka från skadan då kommer aik bli bättre och när andreas falk kommer är det full trupp när dunham får stå (troligen mot oskarshamn)om aik kanske kommer till KS så kan SAIK ha stora chanser att gå upp.

 

Ändå var du inloggad 19.38 igår. <_<

 

Ni kommer att ligga etta efter åtta omgångar, 5 poäng ner till 3:an & 4p till 2:an.

Men ni kommer att losa de 2 sista mot 5:an resp 6:an som har 2p var efter 8 omgångar samtidigt som 2:an & 3:an vinner sina två sista matcher & ni missar ES.

Som vanligt.

 

Ni har för usel defensiv.

Ni har nästan sämre defensiv än Tegs SK, vilket inte är smickrande. (0-10 mot VIK i helgen)

Offensivt är ni bra, men defensivt usla.

 

Man måste ha både bra offensiv & defensiv för att lyckas.

 

Ni må ha en av USA.s bästa målvakter & en toppmålvakt i NHL. (Som inte ens debuterat än)

Men vad f*n gör det när backarna litar för mycket på Goat? (Se tillbaka på spelet i NHA)

Det är en viktig del i "elitseriemässigheten".

Leksand uppfyller inte till 100% men man har klart bäst defensiv i serien. (Oskarshamn enda utmanaren)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är konstigt #21 :wacko:    Du säger massa skitom skellefteå medans du aldrg tänkt på Björklöven!! när vi säger något om Björklöven så ger du oss en varning är det schysst tycker du det?

 

Skelleftesjukan är vad ni har.

Ni ser bara det positiva med ERT lag & ALLA andra lag är bara skit & "träningsmatchmotståndare" på vägen mot Elitserien.

Ni tror att ert lag är överlägsna alla andra.

Ni ska inte tro på den SAIK-ägda tidningen Norran.

Den är så köpt & enögd det bara går att bli.

Jag kommer aldrig sluta skratta åt rubriken efter andra raka hemmaförlusten "Nyttiga förluster för AIK".

I samma artikel hyllade man allt som hade gjorts i de två matcherna.

Hur fel det än var.

Det kallar jag enögt.

Jag försöker göra er mer lärda om ert lag.

Trollungen har ju varit på SAMTLIGA bortamatcher.

Inläggen som hans user skrivit timmarna före, under & efter matcherna har såklart hans bror skrivit.

Jag gissar att det är samma sak med Jocke.

Ni vet ändå inte om lagets brister.

Och frågan är då varför inte er bror får följa med på bortamatcherna?

En annan är att det är ganska långt till de flesta bortamatcherna, och det är dyrt att se hockey.

Främst på bortaplan.

Hur har ni råd med det?

Ni kan inte se hemmamatcherna, men väl bortamatcherna.

Det begriper jag inte.

Ni bör också veta att ni har "Sämst när det gäller" insytt i klubbmärket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

våran bror vill inte följa med på borta macherna han tycker inte om hockey

 

Ändå är ni ni inloggade (och skriver inlägg) under matchtid samt timmarna före.

 

De enda matcherna som är någorlunda nära Skell är Piteå, Teg & Löven.

Piteå spelar i NHA så det är bara 2 matcher ni sett där.

Samma sak gäller Teg.

Löven spelar i SA men har inte spelat sin hemmamatch mot SAIK än.

 

Du minns inte heller vilka matcher ni sett. <_<

En 11-åring kan omöjligt ha så dåligt minne som du har.

Jag frågade om du varit på Rögle-SAIK två veckor efter matchen.

Du svarade "Jag minns inte".

Klart att man minns om man åkt hela vägen från Skellefteå (Norra Västerbotten) till Ängelholm (Skåne).

Det minns alla.

Iallafall två veckor efter. <_<

Kom INTE och skyll på: "Jag har dåligt minne".

Då kan du inte svara på frågan: "Hur många SAIK-matcher har du sett den här säsongen".

Du har träning på de flesta onsdagar.

Nära hälften av matcherna spelas på onsdagar.

En resa till Sundsvall tar minst 4,5-6 timmar från Skellefteå.

Och då ska jag tillägga att Sundsvall är en av de närmaste motståndarna.

 

Tillbaka till din bror.

Han har då skrivit inlägg här under matchtid & ofta ca en halvtimme innan match.

Du kan inte gjort särskilt många inlägg "själv" isåfall.

Han har samma grammatiska stil som du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förresten allt du säger om aik är falskt.

 

Vi jobbade med gustav vasa det var någon gubbe som hade skrivit allt om honom när han levde.Då sa våran lärare att han bara tog med det bra om gustav vasa och allt är inte sant det är likadant sa våran lärare att en från umeå säger massa skit om skellefteå aik det är inte heller sant vi är ju fiender Skellefteå och löven då tänkte jag så här alltså allt #21 säger om skellefteå är falskt du försöker säga det dåliga om skellefteå men du säger aldrig något bra om skellefteå.

 

Edit.Skellefteå-Clemensnäs HC ikväll Mike vaktar aik målet och Klint fick vara keaper i Clemensnäs för att få spela någon match mot något lag.

Redigerat av dr.cheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...