Hoppa till innehåll

SuperAllsvenskan


# 21

Vilket är ditt favoritlag i Superallsvenskan?  

67 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

förresten allt du säger om aik är falskt.

 

Vi jobbade med gustav vasa det var någon gubbe som hade skrivit allt om honom när han levde.Då sa våran lärare att han bara tog med det bra om gustav vasa och allt är inte sant det är likadant sa våran lärare att en från umeå säger massa skit om skellefteå aik det är inte heller sant vi är ju fiender Skellefteå och löven då tänkte jag så här alltså allt #21 säger om skellefteå är falskt du försöker säga det dåliga om skellefteå men du säger aldrig något bra om skellefteå.

 

Edit.Skellefteå-Clemensnäs HC ikväll Mike vaktar aik målet och Klint fick vara keaper i Clemensnäs för att få spela någon match mot något lag.

 

http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/laughing.gif

 

Ni tål ju f*n inte ens sanningen!

Det är ert problem! (Jag syftar inte på er personligen, utan majoriteten av SAIKarna även om ni är inkluderade)

Påstår ni att ni har haft bra defensiv den här säsongen måste jag be er om att nypa er själva hårt i armen. Ni drömmer ju!

Ni kan inte ens erkänna det själva att er defensiv suger!

Offensivt håller ni snudd på Elitserieklass.

Men defensivt håller ni Division 1-klass. (Snudd på Div 2-klass under delar av hösten)

Det beror på att backarna litade för mycket på Goat/Klant.

 

ALLT jag säger är sant.

Det är bara det att jag inte skrivit ner era positiva saker utan bara det negativa. ;)

Nu kommer jag med lite positiva saker för att bevisa att du har 100% fel!

 

+ Ekonomin

+ Anfallsspelet

+ Bra tränare

+ SAIK är ALLT i Skellefteå vilket leder till god hockeykultur (North Power)

 

Jag tar även med en kort sammanställning av en del av de negativa sakerna.

 

- Har "Sämst när det gäller" insytt i klubbmärket.

- Trots den goda ekonomin & en hel drös ES-satsningar har man inte spelat i ES sedan 1990.

- Försvarsspelet (Goat & Klant inräknade)

- Ni lever inte upp till er påstådda hockeykultur i alla matcher & publiken försvann plötsligt för varje matchs om gick under hösten när det gick tyngre. (North Power)

 

Det enda som talar för att ni går upp i ES är att försvararna lär sig att spela försvar & att Dunham storspelar på bästa NHL-manér.

Annars tror jag att Brynäs stannar & att Leksand går upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 275
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

SAIK-IKO 4-1

kommentarer:jag tror SAIK vinner för att drake och söderberg är tillbaka i aik vaktar dunham, Klint, goat målet. klint gjorde en träningsmatch med clemensnäs mot saik och han gjorde en supermatch.

 

Rögle-Leksand 1-3

Kommentarer:Den här spelomgången hoppas jag för första gången att LIF vinner och rögle förlorar och SAIK vinner så aik är närmare att ta en direkt kvalserieplats.

 

NH90-Hammarby 3-2

Komentarer:NNH90 gör en dålig match men dom vinner tack vare stjärnmålvakten Johan Asplund.

 

Björklöven-Bofors 1-5

Kommentarer:Löven har haft det dåligt dom senaste matcherna så jag tror inte det går bättre nu.Vilket lag är lillebror #21? :cool:

 

Inför Oskarshamn:

 

SAIK har haft 4 skadade men nu har berka drake och söderberg kommit tillbaka då fattas det bara falk aik har en stor chans att vinna för hade aik 2 dåliga målisar nu har dom 3 heta istället klint har kommit igång det visade han igår mot aik med sitt clemensnäs där han fick stå imål på matchen Goat visar sin vilja för att vara första målis i aik men när dunham har kommit igång så tror jag han blit första målis han har tränat 5-7 ispass med aik ännu men matchen igåt var ju hyfsad i allafall han stoppade 20 skott av 22 möjliga men då ska man tänka att han inte spelat på ett långt tag.Frågan är vem som står mot IKO hoppas du väljer den bästa ulf taavola.

Redigerat av dr.cheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

14 Feburai är nästa matcher

 

MATCH!

3 av 4 matcher är på onsdag. <_<

 

NH90-Bajen 4-1 (måndag)

NH90 måste vinna för att kunna ta direktplats till KS.

Löven-Bofors 3-2

Löven har 7 raka förluster.

Johan Olsson bryter ironiskt nog sitt väl använda långfinger, som han använt mot motståndarklackar när han nätat, redan efter 5 minuter & har spelat färdigt för matchen.

Stephen Murphy storspelar på nytt & räddar 33 av 35 skott.

SAIK-IKO 1-3

Hade Löven legat 2p bakom IKO hade SAIK storlosat matchen.

Nu är läget annorlunda.

Men eftersom SAIK inte kan spela mot Lövens konkurrenter vinner IKO trots allt.

Rögle-Leksand 5-4 e.sd.

Toppmöte & lagen visar varför de ligger där de ligger i tabellen.

En kanonmatch!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...