Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 HJJÄÄÄÄÄÄÄLPPPPPP! Asså åäö blir kines tecken för mig nu... Vad ska jag göra? HJÄÄÄÄLP det är akut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Det jag läser är inte kines tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ämm...har du kollat så att inte språkinställningarna för tangentbordet har ändrats till amerikanskt eller någe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Nu fungerar det på fuska.se ska se på andra sidor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Sry för dubbel men jag måste uppdatera för att det ska gå bort... Vart kollar jag språkinställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 det hittar du på hörnet åt höger längst ner... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 det hittar du på hörnet åt höger längst ner... :o Jag vet inte men åäö finns ju på tangent bordet... Den är gjord i thailand men vi har haft den i vad är det... 2½ år eller något och det blev aldrig så förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.