Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 HJJÄÄÄÄÄÄÄLPPPPPP! Asså åäö blir kines tecken för mig nu... Vad ska jag göra? HJÄÄÄÄLP det är akut!!! Citera
lakris Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Det jag läser är inte kines tecken Citera
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 ämm...har du kollat så att inte språkinställningarna för tangentbordet har ändrats till amerikanskt eller någe då? Citera
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Nu fungerar det på fuska.se ska se på andra sidor... Citera
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Sry för dubbel men jag måste uppdatera för att det ska gå bort... Vart kollar jag språkinställningar? Citera
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 det hittar du på hörnet åt höger längst ner... :o Citera
Gäst Beldur Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 det hittar du på hörnet åt höger längst ner... :o Jag vet inte men åäö finns ju på tangent bordet... Den är gjord i thailand men vi har haft den i vad är det... 2½ år eller något och det blev aldrig så förut... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.