Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Tjenare allihopa! Vad fick ni i julklapp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 5 gamecube spel 6 ps2 spel online adapter till ps2 en klocka en mp3 spelare michael jackson kläder 2 gamecube kontroller och många andra grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 5 gamecube spel 6 ps2 spel online adapter till ps2 en klocka en mp3 spelare michael jackson kläder 2 gamecube kontroller och många andra grejer Vad fick du för Gamecube-spel? Jag är hganska så nyfiken. Jag fick ganska några presenter till skillnad mot dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Kläder Bygg sak Game Boy Advance SP Hår vax m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 F-zero gx ( som jag öpnna inann man skulle öpnna ) need for speed underground soul calibur 2 star wars rebel strike mario kart double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag fick: ANNO 1604 PC-CD-rom spel. Fotbollshanskar. Fotbollsstrumpor, Grön-Vita! (Hammarby äger!) Pokemon-Kort, Ex-sandstorm. The Sounds-CD, inklusive "Living in America" så klart! "Magic"-Handskar, svarta. Elastiska som *pip*, såg ut att passa en 3-åring men passade utmärkt! Strumpor. Säng-saker, örngott och så... En stoor Keyboard till hela familjen, går att koppla till datorn också mm. Ganska gott, och bra saker! Och jag höll på att glömma att vi fick en påse godis att äta idag! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Fick 2 Skatefilmer, Blink 182's skiva, en ryggsäck, Sagan om Ringen Risk, LOTR Trivial Pursuit och en massa godis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag fick: Pengar Sagan Om Konungens Återkomst (ps2) Något biljard spel (ps2) Parlamentet Volym 2 (dvd) Rush Hour 2 (dvd) Och lite godis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Okej!! Jag fick följande saker: Mobiltelefon En Biobiljett så att man kan gå på vilken film som helst. Strumpor och lite olika klädesplagg. En chokladask! 500 kr! Kalle Anka! Pocket´böcker. Jag tror att det var allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag fick: Sonic adventure 2 battle(GC) Taka nuva(en bionicle) Fantomen tidning Snobben kalender En Dracco spin 2 femhundringar 5 par strumpor 4 Clique tröjor 2 par Puma shorts 2 par vantar En Pyjamas 2 Pokébollar med godis och gubbar i En Pokémon kortlek(Dragon) Bommuls tussar med ansikst vatten(börjar få finnar nu när jag kommer in i puberteren) Norsk Melkesjokolade En röd Nike tjock tröja En tavla från klass föräldrarna En nit-triss lott Bionicle lysets mask Filmen(DVD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 0013, kul med en nitlott! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Nej jag kunde vinnit 1000 kr nästan. Det skulle vart kul om det var vinnst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg