Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag fick= 1.dbz budokai 2 (ps2-spel) 2.sagan om konungens återkomst (ps2-spel) 3.strumpor 4.1700 kr 5.godis 6.två hand kontroller till ps2 7.terminator 3 (dvd film) 8.4 dragon ball böcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Det värkar som om det är många som får dragonball böcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N3OM* Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag fick en data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Här är min! LOTR dvd med en cd extra material Harry potter Gryffindor morgonrock Harry potter Gryffindor tofflor Grinchen Magnet dart spel Och massor med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Fick lite mer idag och jag fick 100 kr påfyllning Comviq och sen fick jag ett spel som hette Wodii eller något sånt jag kommer nog aldrig att spela det för att det värkar jätte tråkigt byt det! då kan du antingen få ett nytt spel eller mer pengar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Fick lite mer idag och jag fick 100 kr påfyllning Comviq och sen fick jag ett spel som hette Wodii eller något sånt jag kommer nog aldrig att spela det för att det värkar jätte tråkigt byt det! då kan du antingen få ett nytt spel eller mer pengar! asså jag kan inte byta det för att jag har inte något kvitto så det går inte sen vet jag inte var det är köpt så tyvärr så går det inte, men jag ger det nog till min lillebror och just ja jag fick en ny klocka idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 annars kan du ju alltid sälja det till nån på internet. som här på fuska, oanvänt wodii spel säljes 100kr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 annars kan du ju alltid sälja det till nån på internet. som här på fuska, oanvänt wodii spel säljes 100kr...nej jag ger det till men bror han älskar sånna spel så det är nog bäst det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ok... men det tjänar ju inte du några pengar på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ok... men det tjänar ju inte du några pengar på.. nej det gör jag ju inte, men vi ska nog inte ta det här utan på PM för man får ju inte chatta i trådar för att det kan man ju i IRC eller vad det heter som om det är något mer så får du ta det på PM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ja fick: en tröja, jättesnyggt drakmotiv! en byxa, samma färg som tröjan. ett halsband, ett hjärta, =P en ny mobil simense A52. pengar choklad kommer itte på mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag fick: En dvd spelare. Ett antal dvd filmer. Kläder 800spänn Väckarklocka DragonBallZ Legacy of Goku 2(gba) Godis (har kvar än i dag ^_^ ) och mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg