Snakebite Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag funderar på att köpa PS2 men vet inte ifall det är värt att köpa... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Japp köp ps2 :D Redigerat 5 Januari 2005 av FLAsH-Trooper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa köp ps2 men köp den nya lilla ps2 är mest sålda konsoll i marknaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bebbe54 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ja jag tycker att du verkligen ska köpa ps2. det är mycket bättre grafik i ps2 än i x box tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ja jag tycker att du verkligen ska köpa ps2. det är mycket bättre grafik i ps2 än i x box tycker jag Nej det är det inte men ps2 är bättre.Du säger bara det för att du inte har Xbox alla brukar göra så.Men xbox har bättre grafik och den är kraftigare men ps2 har bättre spel och bättre spel känsla och mest sålda konsoll i marknaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jaaaaaaaaaaaaa klart köp det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Ps2 äger alla konsoller,...så är det bara! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Köp Game cube fler spel och billigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Ps2 äger alla konsoller,...så är det bara! :D Säger presis samma sak, PS ÄÄÄÄÄÄÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Köp. Spel som Final Fantasy, Killzone och en hel del andra spel får man inte missa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xzqwmc Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 köp ps2 känner många som hatt problem med x box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag känner också några som har haft problem med xbox... Men det "En Gubbe" sa om att Gamecube har fler spel, det är en enda stor lögn...<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg