Hammmar Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 nån som har the simpsons Hit & Run... när man har tagit alla Collector cards så får man en extra bonus grej... hur gör man den ?? o va är det förnåt??var finns den??? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag har hit n run men den saken vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag visste det förr...då skulle du ha frågat sry... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ä det ingen som vet detta!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 inge help då får du fråga nån i verkligheten som vet säkert :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 när du tar alla collectors card på en bana så låser du upp en ny bana i bonus game. i bonus game så kör man race.när du fått alla collectors card på alla banor har du alla banor i bonus game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 jojo det vet jag men... det står nåttt med itchy å schrachty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 då borde det vara typ en itchy och skratchy film eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det är en bana till bonus game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg