LUNCHBOX!!! Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag undrar hur man får upp consolen på hl2/cs:s! Jag har gått in på keyboard-->advnaced-->Console Men inte funkar det fasst den är i kryssad :angry: Så vet ni vad man kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ÄR det inte den här knappen (§) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 jag vet jag vet :) men jag säger bara om jag får 5 fuskamynt lala:P skoja men jag säger ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 efter som att männsikor kan vara lite omogna å inte säger hur man gör när någon frågar snällt så kan jag säga dt:) du trycker bara på Esc så kommer consolen upp dä bredvid menyn:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LUNCHBOX!!! Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Aja, tack för ingeting :P Jag fick hjälp av en kompis som vet :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 kolla på dom 40 andra trådarna om HL2/CsS consolen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
navelludd Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 man h-klickar och går in på properties och sen launch options och skriver -console Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 men han har ju redan fått hjälp, skriv inte då... nån mod lås nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg