Zong_zui Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 asså jag har gått ombord påre här skeppet som fraktar ammunition... men vad ska jaggöra när jag kommit ombord? snälla hjälp!
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 e det där på början av hela spelet så ska du hitta ett uppdrag... :o
Zong_zui Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2005 men asså... de är då frensmännen han invaderat oxbay... jag har vart på fliraur fleur eller vare heter :blink: .... sen när jag ska åka därifrån vet ja inte vart ja ska åka :blink:
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 hmm....bra fråga....det e bara o åka till alla öarna så hittar du tillslut där du ska vara men jag tror det var att du skulle snacka med nån på en ö.. :o
Zong_zui Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2005 okej jag har klarat de nu ;) men nu ska jga till ett ställe som heter pirate's hideout eller nått sånnt.... snälla hjälp mej...! vart ligger stället?
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 okej jag har klarat de nu men nu ska jga till ett ställe som heter pirate's hideout eller nått sånnt.... snälla hjälp mej...! vart ligger stället? f*n den glömde jag :P
Rekommendera inlägg