Zong_zui Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 asså jag har gått ombord påre här skeppet som fraktar ammunition... men vad ska jaggöra när jag kommit ombord? snälla hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 e det där på början av hela spelet så ska du hitta ett uppdrag... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 men asså... de är då frensmännen han invaderat oxbay... jag har vart på fliraur fleur eller vare heter :blink: .... sen när jag ska åka därifrån vet ja inte vart ja ska åka :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 hmm....bra fråga....det e bara o åka till alla öarna så hittar du tillslut där du ska vara men jag tror det var att du skulle snacka med nån på en ö.. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 okej jag har klarat de nu ;) men nu ska jga till ett ställe som heter pirate's hideout eller nått sånnt.... snälla hjälp mej...! vart ligger stället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 okej jag har klarat de nu men nu ska jga till ett ställe som heter pirate's hideout eller nått sånnt.... snälla hjälp mej...! vart ligger stället? f*n den glömde jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg