Gäst Jonathan16161 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 När man har dödat Diaz han i det stora huset så tror jag det kommer en stund efter ett V uppdrag mitt i huset. Alltså den där affären jag fattar inte vad dem lila sakerna är för nåt man ska döda. Uppdraget säger You have 5 minutes to smash them all, och mer säger dem. Men ifall jag har fattat det rätt ska man rikta vapnen mot dem som säljer t.ex vapen och kläder och sånt eller vad ska jag göra :unsure: Citera
Boffaroffe Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Du ska krossa exakt alla fönster som går att ta sönder på båda våningarna i köpcentrat ;) Citera
Gäst Jonathan16161 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Jaha ja men det är ju dölätt! Tack så mycket :) Fast respawnas inte fönstren när man har gått ifrån dem? Citera
Boffaroffe Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 ne, inte på uppdraget så blir dem inte hela, iaf inte om du går ut utanför köpcentrat. Citera
Gäst Jonathan16161 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Ja okej jag ska fixa uppdraget nu. Och tack så mycket än en gång :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.