Hoppa till innehåll

Gta Vice City

Gäst Jonathan16161

Rekommendera inlägg

Gäst Jonathan16161

Jo man ska göra så att man får en stjärna så att polisen följer efter en till garaget om jag har förstått det rätt. Men vad ska man göra sen? Jag har fastnat där fattar inte vad jag ska göra efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo man ska göra så att man får en stjärna så att polisen följer efter en till garaget om jag har förstått det rätt. Men vad ska man göra sen? Jag har fastnat där fattar inte vad jag ska göra efter det.

äää om ja inte minns helt fel så är det tredje uppdraget med Vercetti: Shakedown.

Å i Shakedown ska du inte göra något annat än skjuta sönder alla skyltfönster i gallerian så klarar du uppdraget.

Det femte V-uppdraget e: Copland. Då ska du lura in 2 poliser i garaget och sno deras kläder. Sen är det bara att åka till gallerian, gå in i affären (markerad på radarn) och spränga den. Efter det måste du fly med Lance till ditt hus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det är det uppdraget med lance, så ska man locka in 2 poliser så stängs garaget, sen så ska du bara köra till köpcentret och gå in i den Kaffe affären som vaktas av militärer gå in och spräng den genom att gå in i den rosa "cirkeln" sen så ska du springa ut och åka hem sen igen till ditt "mansion"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jonathan16161

Jo jag kom själv på det igår innan ni svarade :student: har köpt taxi företag båtföretaget tidniggsföretaget eller va det är och glass fabriken. Tack ändå ni som sa att man skulle locka in 2 poliser fast vet ni om det finns fler företag att köpa :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag kom själv på det igår innan ni svarade :student: har köpt taxi företag båtföretaget tidniggsföretaget eller va det är och glass fabriken. Tack ändå ni som sa att man skulle locka in 2 poliser fast vet ni om det finns fler företag att köpa :huh:

Det här e de företag som finns:

----------------

Namn::Pris

----------------

Boatyard::10,000

----------------

Cherry Popper Ice Cream Factory::20,000

----------------

Kaufman Cabs::40,000

----------------

Car Showroom::50,000

----------------

Print Works::70,000

----------------

Film Studio::60,000

----------------

The Malibu::120,000

----------------

Pole Position::30,000

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jonathan16161

Ah jaha är det strip klubben som är pole position? Isåfall har ja köpt den förlåt att jag tog upp det men ja visste inte att den hette så :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...