Gäst Jonathan16161 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jo man ska göra så att man får en stjärna så att polisen följer efter en till garaget om jag har förstått det rätt. Men vad ska man göra sen? Jag har fastnat där fattar inte vad jag ska göra efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Hmmm. är det vid grge der du börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jo man ska göra så att man får en stjärna så att polisen följer efter en till garaget om jag har förstått det rätt. Men vad ska man göra sen? Jag har fastnat där fattar inte vad jag ska göra efter det. äää om ja inte minns helt fel så är det tredje uppdraget med Vercetti: Shakedown.Å i Shakedown ska du inte göra något annat än skjuta sönder alla skyltfönster i gallerian så klarar du uppdraget. Det femte V-uppdraget e: Copland. Då ska du lura in 2 poliser i garaget och sno deras kläder. Sen är det bara att åka till gallerian, gå in i affären (markerad på radarn) och spränga den. Efter det måste du fly med Lance till ditt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Ok, men hur snor man deras kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrComviq Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Du lockar in poliserna i garaget så stängs det. Så hör man ljud. Men Det måste vara poliser som går in inte polisbilarna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Om det är det uppdraget med lance, så ska man locka in 2 poliser så stängs garaget, sen så ska du bara köra till köpcentret och gå in i den Kaffe affären som vaktas av militärer gå in och spräng den genom att gå in i den rosa "cirkeln" sen så ska du springa ut och åka hem sen igen till ditt "mansion" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jo jag kom själv på det igår innan ni svarade :student: har köpt taxi företag båtföretaget tidniggsföretaget eller va det är och glass fabriken. Tack ändå ni som sa att man skulle locka in 2 poliser fast vet ni om det finns fler företag att köpa :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jo jag kom själv på det igår innan ni svarade :student: har köpt taxi företag båtföretaget tidniggsföretaget eller va det är och glass fabriken. Tack ändå ni som sa att man skulle locka in 2 poliser fast vet ni om det finns fler företag att köpa :huh: Det här e de företag som finns:---------------- Namn::Pris ---------------- Boatyard::10,000 ---------------- Cherry Popper Ice Cream Factory::20,000 ---------------- Kaufman Cabs::40,000 ---------------- Car Showroom::50,000 ---------------- Print Works::70,000 ---------------- Film Studio::60,000 ---------------- The Malibu::120,000 ---------------- Pole Position::30,000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Oh var ligger den pole saken för jag kom själv på i morse att ja skulle köpa bil företaget har alla dem andra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
San-andreas Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Till Jonathan: den finns ganska långt söder ut på 1:a ön. om du fick en karta med till spelet så ska det vara en rosa markering... alltså inte kartan i spelet... om inte så håll bara utskik ett rosa lysande hus ( syns best på natten) PS. använd en helicopter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Ah jaha är det strip klubben som är pole position? Isåfall har ja köpt den förlåt att jag tog upp det men ja visste inte att den hette så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.