xpliT Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 hjälp mig med 2 saker och en fråga: 1.... när man är i västra emmet med dom goda det är ju skit många onda och jag anser att det är omöjligt :huh: (men det är det inte förstås) ge mig tips hur/när man ska göra nån attack, jag väntade på dom först och tills slut kom dom med stegar och sen sprang jag ut hur "slottet" så var dom övermäktiga hjälp mig eller ge mig nåt tips snälla 2.... när man är onda och är i Rohan och när det står att "det är 7min tills rohimir (stavning?? :blink: ) anländer" jag vet inte om man ska attackera dirket eller ska man vänta?? ge mig lite tips/hjälp snälla här också :) till sist: ni som är medlemar på EA och får fusk och tips snälla kan ni ge mig dom det funkar inte för mig att bli medlem :( :angry: Gör lite soldater och gå och attacker med lite hela tiden så att du får kraftpoäng. Sen köper du Åkalla Alver och/eller Åkalla Rohirim. Om du vill kan du fortsätta och köpa Åkalla Enter. Sen köper du gubbar tills du har slut på kommandopoäng och går och attackerar. när du kommit fram så använder du alla krafter du köpt in. Är du på Helms Klyfta när det står 7 min. till Rohirim? Citera
Zekk_018 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2005 nej jag är onda när det är 7 min kvar till rohimmir men det har jag fått hjälp med mer problem med 1:an men och vad köper man åkalla??? (är verkligen sämst på det här men det är kul :P ) Citera
xpliT Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Skrivet 16 Januari 2005 Man kan köra Helms Deep på dom onda också. Du köper Åkalla Alver och det andra på kraftmenyn. För att komma till den trycker du på Ringen längst ner i vänstra hörnet. Citera
Zekk_018 Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2005 okej jag tror jag kan klara det ska klara det NU Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.