Gäst Beldur Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Om jag öppnar ett dokument eller något från en sida står det ofta så här: Det uppstod ett fel när det här dokumentet öppnades. Filen börjar inte med %PDF-. Kan ni hjälpa mig? Redigerat 6 Januari 2005 av 0035 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 det lätt lite mysko tyckte jag det kan vara att dokumentet inte finns eller så ligger den i en annan mapp det är vad jag tror att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) det lätt lite mysko tyckte jag det kan vara att dokumentet inte finns eller så ligger den i en annan mapp det är vad jag tror att det är.Asså när jag ska ladda ner ett dokument eller något... Jag tänkt öppna hjälp på hur man gör ett plattforms spel på denna länk: http://gamemaker.nl/tutorial.html Hände samma sak... :( Redigerat 6 Januari 2005 av 0035 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag laddade ner en av filerna. De är zippade pdf-filer. Jag skulle vilja veta om du har program som kan öppna zip och pdf. Om du inte har det...ladda ner. *.zip - Winrar, Winzip, Winace osv. *.pdf - Adobe Acrobat Reader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag laddade ner en av filerna. De är zippade pdf-filer. Jag skulle vilja veta om du har program som kan öppna zip och pdf. Om du inte har det...ladda ner. *.zip - Winrar, Winzip, Winace osv. *.pdf - Adobe Acrobat Reader När jag klickade försökte den öppna med Acrobat Reader det är alltid då det händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Har du den senaste versionen av Acrobat Reader då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Har du den senaste versionen av Acrobat Reader då? Jag vet inte! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 kolla det då för det kanske är det som är felet. Om du inte vet hur man gör det så är det bara att starta Acrobat Reader så kommer det fram en ruta där det står nånting om att kolla efter den senaste versionen om jag inte minns helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 (redigerat) kolla det då för det kanske är det som är felet. Om du inte vet hur man gör det så är det bara att starta Acrobat Reader så kommer det fram en ruta där det står nånting om att kolla efter den senaste versionen om jag inte minns helt fel Jag kanske inte änns har den!Iaf finns den på program eller vart för jag hittar den inte på program! Redigerat 8 Januari 2005 av 0035 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 SKYNDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Om filerna inte börjar med %PDF utan med PK så är de zipfiller som måste packas upp innan de går att andvända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Iaf vart kan man skaffa den senaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.