*MiH*Puma Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 vid flygplatsen på första "ön" så finns det en grind typ, när man försöker gå in måste man ha högre flying skills lr nått, jag har redan kört planet genom att hoppa över muren.. men det ska finnas en flyg skola någon stans? vet nån vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
air_boy Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 om du kollar på kartan så får du se en liten pokal åk till den det är en skola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 vid flygplatsen på första "ön" så finns det en grind typ, när man försöker gå in måste man ha högre flying skills lr nått, jag har redan kört planet genom att hoppa över muren.. men det ska finnas en flyg skola någon stans? vet nån vart? Du måste klarat till Las Venturas (3:e ön) för att gå i flygskola ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 ok tack Chillenkid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheat_boy Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 vill du gå i flyg skola utan att komma till 3 ön skriv in dom här koderna och gå sen till en pokal på kartan L1L2R1R2 upp ner vänster höger R2 fyrkant :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
San-andreas Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 när du gör ett uppdrag för en FBI agent (tror jag) så får man ett uppdrag där man ska åke till en övergiven flyg plats ute i öknen där lär man sig köra flyg plan på samma sätt som med bliar och motorcyklar. men du måste ha kommit till 3:e ön.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 ok tackar!snart på andra ön tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 OBS; Gör inte koder, du kan inte klara 100% då,+ att det kan börja hacka/lagga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 vill du gå i flyg skola utan att komma till 3 ön skriv in dom här koderna och gå sen till en pokal på kartan L1L2R1R2 upp ner vänster höger R2 fyrkant :ph34r: Man ska inte gå till en pokal. Det är tävlingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 försent med koder o sånt då.. har använt vapen o liv,armor koden, tyvärr får man ju 250k$ av den koden med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg