Gäst johlin Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Hej! Crash Bandicoot Fusion är ett av de crash spelen som räcker längre tycker jag. När man klarar den fjärde bossen ska man tydligen klara alla diamanter (20 st) för att kunna ta sig vidare i spelet... Det känns lite småjobbigt... Är det någon som vet vart man kommer när man klarat att ta alla 20 diamanter också? Mvh :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Nån som spelar det överhuvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 JAG! (jag är bara på fire mountains.....) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Ja ha spyro fusion med..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Mitt svar till dig: Techno mountain tror jag att det hette..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 skriv inte tre inlägg på raken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Okej linus2. Fire Mountains heter det... Jag har nu 20 kristaller och 10 diamanter.. Bara 10 diamanter kvar =) Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Sådär ja, bara 2 diamanter kvar nu! Snacka om svåra... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Olé, jag klarade det och man kommer till sista världen. =) Tråden är alltså besvarad. Mvh :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 spama inte :evil:har inte det men jag har ett annat chrash bandicoot som jag har klarat ut för länge sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Hej! Crash Bandicoot Fusion är ett av de crash spelen som räcker längre tycker jag. När man klarar den fjärde bossen ska man tydligen klara alla diamanter (20 st) för att kunna ta sig vidare i spelet... Det känns lite småjobbigt... Är det någon som vet vart man kommer när man klarat att ta alla 20 diamanter också? Mvh :blink: Jag gillar inte Crash så det betyder att jag inte har spelat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 men svar inte då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg