Gäst johlin Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vad somliga verkar ha saker emot denna tråden då. Crash ä'r ju de enda spelbara spelen som finns. ALLT annat är skit. Personlig åsikt. P.s 105 % på Fusion nu ;) ska börja på the huge adventure..nån som lirat det då? Mvh ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Hej igen. Nån som vet om man måste ha "Spyro:Fusion" också, för att kunna hitta alla trading cards på crash fusion? Är de så tätt sammankopplade? :huh: Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 ändra istället för att sspama!!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Pajas. Det spelar väl ingen roll om man ställer frågan en extra gång eller om man skriver i samma tråd. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 vadå? man får ju inte spama! ps.jag är ingen pajas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Det är inte spam. Spam är när exakt samma sak upprepas ett tiotal gånger inom loppet av 1 min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 får man göra dubbelinlägg då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 men svar inte då Du frågade , jag svarade ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 nu får alla sluta var sura Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Hej igen. Nån som vet om man måste ha "Spyro:Fusion" också, för att kunna hitta alla trading cards på crash fusion? Är de så tätt sammankopplade? :huh: Mvh Ja, man måste byta för att få alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg