kamikazeb Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Ända sen jag installerade Battlecraft Vietnam och Battlefield MDT så kan jag inte spela så fort jag slår på det står det såhär:(öppna bilden och klicka sen på förstora) Redigerat 6 Januari 2005 av kamikazeb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kan ingenting Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 jag fick så på ett spel, funka med att bara starta om datan så va det inga problem, men iaf, spara ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Det funkad inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Har du testat att installera om spelen. Avinstallera de gamla först bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 står som det gör: kontakta spelets support :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Kanske även kan vara nån fel inställning i datorn som inte spelet gillar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Det ser ut som datorn har problem att visa vissa c++ filer. Så prova att instalera http://download.microsoft.com/download/vb6...-us/vbrun60.exe så borde det funka. Men jag e inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Du har inte använt en trainer eller liknande då? Vissa spel brukar vara känliga för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 det står ju att du behöver nån runtime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 virus? spyware? allmänt skit du har på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Installera Om Spelet sp ska det funka annars har du för dåligt grafikkort :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Så där blir det om det är fel i moden du har installerat till spelet! Det har blivit så för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.