David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Hur kommer jag ditt e det det GRÖNA eller det BLÅA , jag vet var det gröna finns men det e sånna hål och e sten på andra sidan så jag vet inte hur jag ska ta mig förbi , och Hur gör jag för att kunna simma ?? det e ju vatten till vatten Templet ?? HJÄLP SNÄLLA !!
David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Oo nej det Behövs inte nu jag har klarat det :):P Men hur tar jag mig över det gröna Swampet det som man sjunker i ?? Redigerat 7 Januari 2005 av David_OG
majstro Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Du behöver "skorna" för att springa utan att sjunka. Du finner dessa skor i skoaffären i staden. Du får skorna där efter lite andra små äventyr (hämta en svamp för att väcka gubben mm.) ~Majs~
Arwen Undomiel Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Skorna heter Pegasus Boots. Gå först till skoaffären och gör dig liten. Sen kan du klättra upp på skrivbordet och prata med några minish. Resten får du lista ut själv... ;)
David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Tack så jätte mycket , Hur Kommer jag <Till det tredje templet , ??? Snälla hjälp :( Redigerat 7 Januari 2005 av David_OG
David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 DET E 3 STycken statyer jag vet inte vad jag ska göra med dom ?? jag har hittat alla 3 stycken Guld Stone Pices eller vad dom heter HJÄÄLP :(:):(;)
Arwen Undomiel Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 DET E 3 STycken statyer jag vet inte vad jag ska göra med dom ?? jag har hittat alla 3 stycken Guld Stone Pices eller vad dom heter HJÄÄLP :(:):(;) Om du går nära statyerna, så ser du att det kommer fram såna där pratbubblor som det blir när du kan sätta ihop kinstone pieces. Så...gissa vad du ska göra. ;)
David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 ja det vet jag , MEn hur sätter man dit dom ??
David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 TAck men jag e klar med det , Var ska jag när jag e klar med 3:e Templet , man skulle till ett Bibliotek va ??
Skinnpytte Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 ja det ska man men jag har inte fått mej in där
David_OG Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2005 jaa jag har klarat det med Biblioteket men jag kan inte komma in i 4:e Templet :$
Rekommendera inlägg