Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har fastnat på uppdragen man flyger, ni vet säkert hur krångliga de är. Men i vilket fall som helst, det där uppdraget där man ska flyga flygplan och hoppa fallskärm över dammen, för att slå ut stadens kraftverk eller hur det nu är, jag kan ju f*n inte öppna dörren i flygplanet vad gör jag fel? Vad ska jag göra för att lyckas? Tack. <_<

Skrivet

Jag har fastnat på uppdragen man flyger, ni vet säkert hur krångliga de är. Men i vilket fall som helst, det där uppdraget där man ska flyga flygplan och hoppa fallskärm över dammen, för att slå ut stadens kraftverk eller hur det nu är, jag kan ju f*n inte öppna dörren i flygplanet vad gör jag fel? Vad ska jag göra för att lyckas? Tack. <_<

Har du kört in i den röda ''coronan'' som ligger skyghögt upp ? om du kör igenom den kommer det stå att du ska hoppa ur !
Skrivet

Exakt! du ska ta caronan! OBS; Du måste lyfta ''meter'' för ''meter'' upp i luften, drar du analog spaken rakt bakåt så far planet rakt upp,sedan rakt ner.

Ägigt lir :P

Skrivet

Du fick u inte direkt så bra svar. men du ska alltså försöka trycka så fort som möjligt när du kommer till/igenom coronan:P

• Skapa ny...