Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Ska jag köpa Det nyaste Medal Of Honor eller ZZElda: The Wind Waker? Självaste saken går ut på att det spelet som först får 10 röster köper jag. Jag är väldigt förtjust i båda spelen så jag köper vilket som har fått mest röster. Röstningen kan börja nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag har bara spelat TWW men jag vet inte vikket som e roligast. Du kan ju provspela dom i nån spel affär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ja tycker dom typ e lika bra medal of honor ger jag 79% och zelda tww ger jag 86% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ja tycker dom typ e lika bra medal of honor ger jag 79% och zelda tww ger jag 86% Det tar jag som en röst för Zelda, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 aa lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ja rekomenderar zelda för att ja gillar inte medal of honor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 det var ju int Golden sun utan Medal of Honor... Köp Zelda the wind waker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 det var ju int Golden sun utan Medal of Honor... Köp Zelda the wind waker.. När jag sa att jag menade det nyaste Medal Of Honor menade jag Golden Sun. Den som går på reklam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg