Hoppa till innehåll

Kan nån hjälpa mig me vice city?


Haidar
 Dela

Rekommendera inlägg

:new_2gunsfiring_v1: Kan nån hjälpa mig och hitta den mörka blåa tröjan.

 

Ni vet när du spelar vice city du har en tröja och en byxa tröjan är blå och byxa är svart tror jag eller hur.

 

Så jag vill ha den mörka blåa tröjan asså jag säger bara mörka blåa tröjan jag menar han byter bara tröjan då den är mörkt blå.:new_2gunsfiring_v1:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:new_2gunsfiring_v1: Kan nån hjälpa mig och hitta den mörka blåa tröjan.

 

Ni vet när du spelar vice city du har en tröja och en byxa tröjan är blå och byxa är svart tror jag eller hur.

 

Så jag vill ha den mörka blåa tröjan asså jag säger bara mörka blåa tröjan jag menar han byter bara tröjan då den är mörkt blå.:new_2gunsfiring_v1:

VAAAAAAA?????????? :roll:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm..... jag tror att jag förstår, menar du när du precis börjar spela får du en blåå tröjja? hmm om du åker till ditt hus där du accepterar ett uppdrag där inne kan du byta bara gå på den lilla ringen eller vad det är eller, så dör du eller blir fångad då börjar du med en blå tröja :new_tomato:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gta vice-man hör när du dör visst du kommer ha en tröja och en byxa eller hur och tröjan är blå och byxan är svart eller hur mm så det finns nånstans på vice city den mörka blåa tröjan så om du hittar den så säg till mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...