Cs-Champion Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Snälla Kan någon hjälpa mig jag har försökt all på Cs-source för att få upp COnsole med det funkar inte kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 jaa undrar också..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Använd sökfunktionen, men iallafal, på play games listan.. på steam, ta properties på cs:source, och sen skriv in -console någonstans där >_>.. då behöveru bara trycka på ESC för o få fram consolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-Champion Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Funkar inte!!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 i så fall e du dum.. för så där ska man göra.. alla här e idioter när d gäller consolen, ni kan för tusan ingenting! d finns info om consolen i hl2 fusk på denna sida, och ca 25 andra trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 1.starta steam 2.Play games 3.höger klicka på Source/HL2 och ta properties 4.Launch options 5. -console 6.ok 7. starta spelet och consollen skall vara där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 GÅ IN PÅ steam 2.(du vet den lilla saken som finns nere i högra hörnet) höger klicka på steam och gå in på play games sen går du till launch options och sen där skriver du -console fatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 VA?ska man inte trycka på § som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 GÅ IN PÅ steam 2.(du vet den lilla saken som finns nere i högra hörnet) höger klicka på steam och gå in på play games sen går du till launch options och sen där skriver du -console fatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! konsolen är ju inte där när man startar spelet fast jag gjordeså :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 **SUCK** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-Champion Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Funkar inte :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Funkar inte :bah: vadå fukar inte hur ska man göra da :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg