Dysfunction Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Om du har en genväg till det på skrivbordet... högerklicka på den välj egenskaper i raden "Mål" där det står någonting i stil med: C:\Blabla\blabla\hl2.exe Skriv in -console efter den raden Skall se ut så här: C:\Blabla\blabla\hl2.exe -console tryck verkställ. Starta spelet och konsolen finns där. LÅT KONSOLEN VARA KVAR! STÄNGER DU NER DEN MÅSTE DU STARTA OM SPELET FÖR ATT DEN SKALL KOMMA TILLBAKA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 alla här är för korkade för att t ex gå in i Fuskas.ses Half-Life 2 sida, eller cheatplanet.com.. MEN herregud, kan ni fatta? d finns HL2 fusk/hur man får upp consolen i varenda jäkla fusksida i världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lessie Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 i så fall e du dum.. för så där ska man göra.. alla här e idioter när d gäller consolen, ni kan för tusan ingenting! d finns info om consolen i hl2 fusk på denna sida, och ca 25 andra trådar :evil: Alltså..nu börjar bli jävligt trött på besserwissar som du kaktus muppen....all är dumma utom du..jag själv har gjort exakt som det står..102 000 ggr...men det funkar fortfarande inte...när jag trycker ESC så får jag ju för f*n bara upp där man kan starta/sava/ games och options och sånt.....och ..ja..jag äger ett orginal.....men om du är så s*tans trött på alla som inte får det att funka...skriv då för f*n en egen liten guide till alla som inte får det att funka...det är ju ingen tillfällighet att så många inte får det att funka...nått måste ju vara knas...men men..jag är väl en riktig idiot enligt dig som överhuvudtaget skriver om det..men vet du...det skiter jag fullständigt i, för sånna totalt genom tomma skithuvens ord som du är inte värda något....föressten....jag tror du är en ensam liten stackare som sitter hemma framför datorn och inte har nån "Som vill leka" med dig...för du är så j*vla slut i skallen så ingen kan stå ut med dig. Och det enda du gör är att spela och pilla på dig sj*vla..din lilla lilla dumma ensamma stackare !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lessie Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Måste tillägga att jag vet hur man gör...men det är defenitivt inte tack vare Kaktus muppen....det finns andra på det här forumt som skriver utförligt så att man förstår...peeps som vet hur ett forum används...nämligen för att hjälpa andra exempelvis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lessie Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) :cool: Redigerat 30 Januari 2005 av Lessie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 i så fall e du dum.. för så där ska man göra.. alla här e idioter när d gäller consolen, ni kan för tusan ingenting! d finns info om consolen i hl2 fusk på denna sida, och ca 25 andra trådar jag har redan gjort en guide i en tråd.. Och förresten har jag varit me kompisar hela dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 i så fall e du dum.. för så där ska man göra.. alla här e idioter när d gäller consolen, ni kan för tusan ingenting! d finns info om consolen i hl2 fusk på denna sida, och ca 25 andra trådar Om du har gjort som han sa så ska det funka dumbass..gå in på steam gå in på play games högerklicka på cs source/half life 2 och tryck properties.. sen trycker du på launch options och skriver - console.. sen om du har en genväg ska du skriva det i mål på den också.. om det inte funkar nu är du trög eller så har du det piratkopierat.. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lessie Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Alltså....sa jag inte att jag ägde det orginal...och för det första så finns det guider här i forumet som förklarar på ett mycket bättre sätt.....och dessutom skrev jag att jag visste hur man gjorde...det är just därför som jag vet att det finns sakligare guider.....så sitt du där och skriv hur man gör igen...lr så läser du ordentligt innan du postar nästa gång...hur var det nu du skrev....DUMBASS... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Alltså....sa jag inte att jag ägde det orginal...och för det första så finns det guider här i forumet som förklarar på ett mycket bättre sätt.....och dessutom skrev jag att jag visste hur man gjorde...det är just därför som jag vet att det finns sakligare guider.....så sitt du där och skriv hur man gör igen...lr så läser du ordentligt innan du postar nästa gång...hur var det nu du skrev....DUMBASS... Nehe, MEN LÄS DOM BRA GUIDERNA DÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg