Gäst zooda Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Jag fick dancing stage megamix i julklapp (dansmatta medföljde) och det har funkat jättebra ända tills nu. Satte igång spelet i morse och när spelet checked memory card så stod det: "System data corupted". Spelet gick vidare till menyn och där fanns inte alla alternativ (bara "game mode, work out mode, lesson mode och options"). Jag tryckte på game mode och spelade lite men alla records hade försvunnit och alla nonstop levelv som jag hade klarat var inte cleared något mer :( Misstänker att det är något fel på mitt memory card, men val i menyn kan väl inte försvinna bara för det? Mitt memory card är långt ifrån fullt oxå. Hjälp snälla!
ChillenKid Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Jag fick dancing stage megamix i julklapp (dansmatta medföljde) och det har funkat jättebra ända tills nu. Satte igång spelet i morse och när spelet checked memory card så stod det: "System data corupted". Spelet gick vidare till menyn och där fanns inte alla alternativ (bara "game mode, work out mode, lesson mode och options"). Jag tryckte på game mode och spelade lite men alla records hade försvunnit och alla nonstop levelv som jag hade klarat var inte cleared något mer :( Misstänker att det är något fel på mitt memory card, men val i menyn kan väl inte försvinna bara för det? Mitt memory card är långt ifrån fullt oxå. Hjälp snälla! Inte någon som har lånat ditt PS2 (en okunnig typ) som kanske råkade radera hela s***** utan att veta hur ? Bara ett förslag :blink:
Gäst zooda Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Nej, detta hände under natten. Ingen har rört spelet förutom jag. Spelet funkar ju, men hur f** kan en halv meny raderas på själva skivan?! Jag tryckte på options nu och satte autosave och autoload (eller vad det var:P) på on. nu står det inte "system data corupted" när man laddar, men halva menyn är fortfarande borta å alla high scores med :(
ChillenKid Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Nej, detta hände under natten. Ingen har rört spelet förutom jag. Spelet funkar ju, men hur f** kan en halv meny raderas på själva skivan?! Jag tryckte på options nu och satte autosave och autoload (eller vad det var:P) på on. nu står det inte "system data corupted" när man laddar, men halva menyn är fortfarande borta å alla high scores med :( Hur länge har du haft playstationen och memorycardet (ungefär) ?
Gäst zooda Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 julen 2002 tror jag att jag fick playstationet och memory cardet tätt efter det.
Gäst Mujo Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Skrivet 11 Januari 2005 Lämna in spelet och få det utbytt mot antinget ett nytt spel eller pengar till ett annat. Funkar inte spelet måste dom ta tillbaka det. Var är det köpt?
Rekommendera inlägg