sessebitchen Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Det finns ju ett fusk som gör att man får vatten runt hela sitt hus. Jag skulle göra så. Och sen råkade jag göra vatten inuti mitt hus åxå. Och det går itne att få bort nu. Så vet någon hur man får bort vattnet? Fusket för att få vatten är water_tool. /Sesse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Bygg hudet på en annan tomt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 tyvär går det ej o ta bort men fixa nytt hus på ny tomt ir...installera om spelet så du slipper den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikis_girl Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 :P hej man håller in knappen Ctrl och drar bort vattnet har du koden move_objects on till TheSims2 moveObjects on :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 hon har redan säkert sparat tomten... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 gå in på byggstället, klicka på spaden och sen utjämna mark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 :P hej man håller in knappen Ctrl och drar bort vattnet har du koden move_objects on till TheSims2 moveObjects on :P Dubbelposta inte tack.Det finns en ändraknapp du kan använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg