majstro Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 kan man fusa med alla småfolk? Nee, inte alla kanske men de flesta i varje fall. De flesta kan du även fusa flera gånger med om du kommer tillbaks lite senare. ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag har fusat med de mesta, kan det bli så att om man fusar vid fel tillfälle så kan man aldrig fusa med den personen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 ja jag glömde och fusha med kungeni burgan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 det e störigt att hitta Fusier saker , för jag viste inte varför vissa tänkte , (när jag inte visste hur man Fusade så ) så jag fick gå runt hela banan o hitta alla Möjliga gubbar att fusa med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg