Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

du kan säkert hitta några tips på första sidan sen Xbox sen bokstaven N sen Ninja Gaiden....det kan finnas fusk/koder, recensioner och Tips....välj Tips om det finns...är inte helt säker... ;) :o

Skrivet

du kan säkert hitta några tips på första sidan sen Xbox sen bokstaven N sen Ninja Gaiden....det kan finnas fusk/koder, recensioner och Tips....välj Tips om det finns...är inte helt säker... ;) :o

Skrivet

Hejsan kan någon ge mig något bra tips till andra kapitlets boss (Den röda killen på hästen) :ph34r: Kan ni ge mig något bra tips? :rolleyes:

Jag använde Art of fire wheels och attackerna på X-knappen så klarade jag honom iafl
Skrivet

det finns två lätta sätt först döda alltid magerna som skjuter på dig sen så kan du göra på två sätt

1: när han springer emot dig spring upp på dörren där han kom in och tryck y han kommer förlora massor av liv och sen kan du göra några andra attacker om du vill

2: ställ dig där han kom in ladda upp ditt svärd på y och när han är nära släpper du han kommer förlora massor av liv och du kommer vara bakom honom tryck allt vad du har på X

han kommer vara död på båda dom här jag skrev på ungefär 3-5 rundor

lycka till

• Skapa ny...