Magan Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Hejsan kan någon ge mig något bra tips till andra kapitlets boss (Den röda killen på hästen) :ph34r: Kan ni ge mig något bra tips? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 du kan säkert hitta några tips på första sidan sen Xbox sen bokstaven N sen Ninja Gaiden....det kan finnas fusk/koder, recensioner och Tips....välj Tips om det finns...är inte helt säker... ;) :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 du kan säkert hitta några tips på första sidan sen Xbox sen bokstaven N sen Ninja Gaiden....det kan finnas fusk/koder, recensioner och Tips....välj Tips om det finns...är inte helt säker... ;) :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Men vi läste där och vi hittade inte några tips :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AtoM Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag beöver hjälp till 3an kommer ingne stans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Hejsan kan någon ge mig något bra tips till andra kapitlets boss (Den röda killen på hästen) :ph34r: Kan ni ge mig något bra tips? :rolleyes: Jag använde Art of fire wheels och attackerna på X-knappen så klarade jag honom iafl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 det finns två lätta sätt först döda alltid magerna som skjuter på dig sen så kan du göra på två sätt 1: när han springer emot dig spring upp på dörren där han kom in och tryck y han kommer förlora massor av liv och sen kan du göra några andra attacker om du vill 2: ställ dig där han kom in ladda upp ditt svärd på y och när han är nära släpper du han kommer förlora massor av liv och du kommer vara bakom honom tryck allt vad du har på X han kommer vara död på båda dom här jag skrev på ungefär 3-5 rundor lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg