frezy_man Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Skrivet 10 Januari 2005 tjenare tjenare! det här ämnet är till för alla som gillar mega man spelen till 8-bit...här kan alla diskutera just tips och trix till alla mega man spelen. t ex. vart man bör använda alla vapnen. vad man ska använda för vapen till olika bossarna...framför allt vilken ordning man tar bossarna i.... t ex. på mega man 3 brukar jag köra den här ordningen: magnet man, hard man, top man, shadow man, spark man, snake man, gemini man, gemini man och needle man...är det nån som kör annorlunda?? men dock när man möter bossarna andra gången så använder ja needle på snake man och spark på magnet man... hur gör ni på dom andra mega man spelen??? diskutera favorit musik snuttarna och favorit banor mm... det är bara skriva på...allt om mega man spelen;) hoppas att det här inlägget kan vara interessant...YEAH!!!HAHA
ouagadougo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Jag har en fråga som jag alltid har undrat över, ända sen jag började spela Megaman får ett antal år sen: Megaman 4: Är det möjligt att ta den E-tank som finns på nån av dom banorna efter alla vanliga banor? Det är den som man är uppe bland molnen på och det finns massa plattor som sjunker när man står på dom. Bossen är två spindelliknande grejer som kryker runt på väggerna och i taket. Jag har försökt på alla möjlig sätt. Snälla hjälp mig, så att jag kan komma ur min livslänga gåta.
Naruto Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Brukade spela Megaman 2. De har de bästa musiken! Jag brukar ta i följande ordning: Metalman, Airman, Woodman, Bubbleman, Clashman , (?) man (en gubbe som gör så att tiden stannar), Quickman också Fireman. (Tror jag han hette) Mot Metalman använder jag det vanliga, Airman också, Woodman använder jag... kommer inte ihåg (lol), mot Bubbleman använder jag Metal, mot Clashman använder jag Air, (?) man använder jag den vanliga, Quickman kommer jag inte ihåg, också bubble mot Fireman.
ouagadougo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 En kul grej är att när man möter alla bosserna igen ska man använda hans egen kraft mot honom. Då dör han direkt.
Rekommendera inlägg