Link_Cable Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag fick de igår (på julafton) idag äre juldan... vad gjör man efter att man fått första djinnen? (echo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag fick de igår (på julafton) idag äre juldan... vad gjör man efter att man fått första djinnen? (echo) Du ska till Kadoeran Temple (stavas typ så) där ska du lösa lite problem, sen får du psyner~ Lash, sen ska du till Shrine of the sea god, ligger åt vänster från Daila. där ska du rädda 2 pojkar och sen skaffa en djinn. Sen ska du till staden madra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 men jag har redan varit i madra... och vart ligger det där templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 du ska gå te vänster efter de stället som du hittade din första djinn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg