gta:san2 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 hur ska man göra på bil skolan där det är ett hopp med pilar jag vet hur man ska göra där man liksom det är så svårt för man ska göra som en barol eler nåt i luften men vet inte hur man ska och på rampen på nåt konstigt sät men hur jag såg på filmen hur man skulle göra men förstog endå inte snäla hjälp :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) Den delen av Skolan hade jag också lite problem med Men det är bara att köra på En ASCII bild säger mer än 1337 ord Ramp _____\_____/ ___I___I ____I___I _____I___I ______I___I V .däck H.däck Fattar du? Kör lite från höger och mot vänster del av rampen Redigerat 10 Januari 2005 av Mujo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 ä de inte de man ska köra me bara ena däcket på rampen...?..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jo det bilden säger ju det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Har just klarat det uppdraget.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg