Arwen Undomiel Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Skrivet 10 Januari 2005 Man får ju ljuspilarna i wind tribes hus, där man ska ta bort ett spöke med hjälp av gust jar. Det där spöket var där förut, men då visste jag inte vad jag skulle göra. Nu, efter att jag kommit till Palace of Winds, vet jag vad jag ska göra, men nu är spöket borta! Jag vill ju ha de där ljuspilarna, men jag vet inte hur jag ska få dem nu när spöket inte är kvar. Gubben som låg i sängen är också borta. Jag vet att jag inte behöver ljuspilarna för att klara spelet, men jag vill ha dem ändå. Nån som vet om jag kan få tillbaka spöket eller få pilarna på nåt annat sätt? :(
Skinnpytte Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Skrivet 10 Januari 2005 samma för mig han har bara försvånet
Arwen Undomiel Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Januari 2005 samma för mig han har bara försvånet Visst är det irriterande? Betyder det här att det är kört för oss nu?
majstro Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 (Arwen Undomiel @ 12/01-2005 11:46:58) samma för mig han har bara försvånet Visst är det irriterande? Betyder det här att det är kört för oss nu? hehe, jo det verkar nästan så. Man måste suga in spöket från den sjuke mannen tidigt i spelet när warpningen bredvid links hus aktiveras. Har ingen aning om pilarna blir aktiva på ett annat ställe om man glömde göra detta. Jag har pilarna men har inte haft någon som helst användning för dem. När man har klarat spelet får man fortsätta spela för att fixa kingstones och figures mm. Men en massa andra saker verkar inte vara tillgängliga. Bla. så har snubben som bygger husen i staden försvunnit. Jag hann aldrig fixa det tredje huset för den sista tjejen där han säger att man måste få iväg hönsen innan han kan bygga där. Jag kom aldrig på hur det var meningen att få iväg dessa höns. Så nu är både gubben och hönsen borta. Någon som lyckades bygga det 3e huset? ~Majstro~
Rekommendera inlägg