pokemon_master Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) Snälla hjälp mej med en sak.. Jag behöver magic beans men jag vet inte var man hittar dem snälla hjälp mej :rolleyes: Snälla hjälp mej jag har letat överallt... snälla jag brukar nästan aldrig få hjälp men kan någon offra sej bara en gång så skulle jag vara den personen evigt tacksam men men det är ju klart ingen kan nog det för jag får ju ingen hjälp. Redigerat 10 Januari 2005 av pokemon_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) När du är liten och på väg till Zora's Domain så sitter det en gubbe på vägen(han ser ut som buddah typ) :P Av honom kan du köpa fast priset höjs med 10 rupees för varje magic bean som du köper ;) *ändrat, såg inte att det var till MM* Men du kanske menade till OoT? Redigerat 10 Januari 2005 av Slither Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon_master Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 ja tyvärr men annars tack för försöket jag kunnde det redan men jag tycker att det inte finns så många som kan svara på frågor m.m om zelda nu för tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Om man går in från ingången till Deku Palace är det till höger. (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 i zoras domain får du de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooR Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ahaa?? men kan du hjälpa maj med hur man kommer upp till bossen i water temple i oot ja e där o glider ner hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 gå till deku palace och gå in i det och gå till höger (tror jag) sen undvik vakterna tills du kommer till hålet. hoppa ner där och gå till killen där.10 rupees för en böna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Snälla hjälp mej med en sak.. Jag behöver magic beans men jag vet inte var man hittar dem snälla hjälp mej :rolleyes: Snälla hjälp mej jag har letat överallt... snälla jag brukar nästan aldrig få hjälp men kan någon offra sej bara en gång så skulle jag vara den personen evigt tacksam men men det är ju klart ingen kan nog det för jag får ju ingen hjälp. på majoras mask hittar du dåm i deku palase gå till höger och se up för deku du kommer fram till ett hål hoppa ner och gå till vänster så ser du en gube prata med honom så får du köpa första är gratis svengr du till vänster vid ingången och ser up för deku så ser du ett pirse of heated p.s när du köpt en magicbens så kan du köpa dåm vid dåm där deku såm vil ha saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg