Hoppa till innehåll

Majora's Mask


Rekommendera inlägg

Snälla hjälp mej med en sak.. Jag behöver magic beans men jag vet inte var man hittar dem snälla hjälp mej :rolleyes:

 

 

 

Snälla hjälp mej jag har letat överallt... snälla jag brukar nästan aldrig få hjälp men kan någon offra sej bara en gång så skulle jag vara den personen evigt tacksam

 

men men det är ju klart ingen kan nog det för jag får ju ingen hjälp.

Redigerat av pokemon_master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

När du är liten och på väg till Zora's Domain så sitter det en gubbe på vägen(han ser ut som buddah typ) :P Av honom kan du köpa fast priset höjs med 10 rupees för varje magic bean som du köper ;)

 

*ändrat, såg inte att det var till MM*

 

Men du kanske menade till OoT?

Redigerat av Slither
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Snälla hjälp mej med en sak.. Jag behöver magic beans men jag vet inte var man hittar dem snälla hjälp mej  :rolleyes:

 

 

 

Snälla hjälp mej jag har letat överallt... snälla jag brukar nästan aldrig få hjälp men kan någon offra sej bara en gång så skulle jag vara den personen evigt tacksam

 

men men det är ju klart ingen kan nog det för jag får ju ingen hjälp.

 

på majoras mask hittar du dåm i deku palase gå till höger och se up för deku du kommer fram till ett hål hoppa ner och gå till vänster så ser du en gube prata med honom så får du köpa första är gratis svengr du till vänster vid ingången och ser up för deku så ser du ett pirse of heated p.s när du köpt en magicbens så kan du köpa dåm vid dåm där deku såm vil ha saker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...