krille122 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 hur tar man ner boken i första världen????? den som typ ligger i biblioteket eller va de heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 du ska använda pegasus boots o springa rak in i hyllan som boken ligger på så kommer den ramla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille122 Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 ok..... meeeeeen då har jag gjort fel.. vad ska man göra när man räddat zelda i början?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 hur tar man ner boken i första världen????? den som typ ligger i biblioteket eller va de heter du ska till ett hus i kakariko vilage där det är 2 hönor och prata med honom sen ska du till hans pappa i huset vid 1 templet prata med honom 2 gånger då får du pegasus bots :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boogie_Boy Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 du ska använda pegasus boots o springa rak in i hyllan som boken ligger på så kommer den ramla :visslar: Ursäkta ett blåbär, var finns det huset. Har rusat runt i hela kartan men inte lyckats hitta farsan. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
exxon Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Så här gör du... När du har snackat med gubben i Kakariko town, ser du ett kryss på din karta, när du kommer dit möter du Saharashla the Elder, prata med honom en gång och han säger till dig att hitta master sword, genom att göra detta måste du hitta tre pendanter (halsband) som finns i tre olika slott, när du pratat med honom ger han dig märken på din karta som visar vart halsbanden finns, det är slott. Lycka till och hoppas du fattar vad jag skrev. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magmaren Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 huset finns söder om kakariovillage :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag har fasnat i det första templet i DW Bossen kan jag inte komma till utan att dö har någon något tips på att klara det där rummet med en massa röda sköldpaddor som man ska använda MH så dom vällter och sen ska man döda dom det rummet är omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 DW, MH? Kan du förklara vad du menar...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 DarkWorld MagicHammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg