💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Zelda Spelet?

19 svar · startad

Moderator Moderator
Trådstartare #1

Vilket spel är bäst?

Jag tycker Four Swords

av minish cap o a link to the past e a link to the paste bäst :lol: (har inte kört four sword men hört att de e samma sak som a link to the paste fast me 4 players)

Vilket spel är bäst?

Jag tycker Four Swords

Oj så du tycker Four Swords är bäst? Har helt struntat i den titeln eftersom jag antog att det bara är en klon av det gamla zelda fast med puzzel som löses med 4. Om du anser att den är bäst kanske jag borde ta och lira den. Tycker The Legend of Zelda: A Link to The Past är för övrigt bäst.

~Majstro~

Senast ändrad:

11 Jan 2005
Bambi

Självklart ALTP, allt annat är också bra, men det är det bästa.

Moderator Moderator
Trådstartare #5

MEN GÖR INTE SÅ MÅNGA ! det blir ju helt konstigt då!!!

14 Jan 2005

minich cap

Moderator Moderator
Trådstartare #7

egentligen tycker jag alla är lika bra, men four swords är lättare att koppla av på, man känner att man inte måste samla lika mycket saker...

16 Jan 2005

Kan inte bestämma mig om jag ska ta A Link to the Past eller Four Swords...

17 Jan 2005

Vad weird O_o

Men jag tycker att Minish Cap är bäst :mellow:

22 Jan 2005

rösta blankt....enligt mig är OoT det bästa....

23 Jan 2005

Alla vet ju att Ocarina of Time e bäst ,. men jag röstade på Minish Cap eftersom att OoT inte var med

Klassikern A Link To The Past var riktigt bra... men Minish Cap är så snyggt gjort och så är det roligare

minish cap minish cap minish cap

§1.6

Senast ändrad:

26 Mar 2005

Zelda the link on the past:Ett mycket bra zelda spel det är ett spel som man vill fortsätta spela.

Zelda 4swords:Det är mycket roligt när man kör flera men annars är det sådär kul.

Zedla minisch cap:Det är lätt det roligaste bara grafiken ljudet spelkänslan är superbra.

31 Mar 2005

Minish cap

6 Apr 2005

Minish Cap!

Four swords är roligt fast det är för enkelt och kort.

A link to the past är inte kul... (enligt mig)

The link to the past!

19 Apr 2005

fastnat på både link to the past och minish cap.

fast minish cap äger!

21 Apr 2005

A Link to the past

23 Apr 2005

Jag har oxo fasnat i Link to the past.. eller of the past.. eller nått ... för jag har kommit till mörka världen och ska ner för en trappa så går jag ner och där så är det typ nå digletts runt en eller nått konstigt djur så man inte kan komma därifrån utan kan bara komma upp för trappen igen...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in