golden Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 hur såtter jag in is elementet i svärdet?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 gör som du gorde när du satte in 1 och andra elmentet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag komer inte för bi vakterna vad ska jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Du skall smyga dig in genom att gå förbi utan att bli upptäckt av vakten som tidigare stod längst ner på vänstra sidan, som nu har börjat gå fram och tillbaka.När du är förbi alla finner du en trappa (hemlig väg in) om du hugger ner buskarna där. Lite deja vu över detta senario ;p ~Majstro~ Redigerat 12 Januari 2005 av majstro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 gör som du gorde när du satte in 1 och andra elmentet hur gjorde man det då? sitter också fast där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg