Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag hållet på att spela lite på splinter cell och jag är på police station och leter efter en svart låda eller black box ??? Vart finns det ...är det nån som kan ge mig ett svar på det ...Mvh Linus <_< Jag tittatde på fusket på detta spel men det fanns bara koderna till dörrarna!

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag går runt o runt i huset men det kommer inte fram nåt ! Innan man börjar i huset så säger ju bossen eller chefen att man ska hitta Black Box bakom nånting men jag hinner aldrig att höra vad han säger o läsa vad det står. Så jag föstår inte hur länge man ska gå om kring! Har försökt att ta tag i en vakt men dessa vakter hinner o se mej innan man kommer fram så jag måste döda dom ......Är dom till nån hjälp annars om man tar tag i dom om det nu går allså???? :unsure:

Skrivet

:huh: Hmmm jag har gått ur huset där det brinner allså. Så kommer jag till en annan dörr och när jag öppnar den så kommer jag ut på en (typ) Balkong eller vad man ska kalla det för. Man går en bit sedan får man hoppa över till en annan sådan, när man har hoppat så går man runt hörnet o kommer fram till en vakt som står och pratar, om han ser mig så skjuter han så finns det en vakt inne i detta hus också. I huset finns det ett tv rum och ett finare rum som det finns en stor hylla, sen finns det kök och toalett, på toaletten kan man ju ta medcin eller typ så man kan fylla på liv om man behöver det allså. Går man vidare så kommer man till ett sista rum och där är det en dörr med kod. Koden har jag hittat här men när man har tryckt in den så går det inte i alla fall att öppna den. Innan man kommer till huset förhuvudet taget så säger ju chefen eller bossen att man ska hitta en svart låda och den ska ligga nån stanns bakom nåt men jag hinner aldrig att höra eller läsa vart den ligger ????????? Förstår du vart jag e i spelet ???? Skum spel :D

I hela huset så e det stökigt också ! :blink:

Skrivet

:huh: Koden är rätt som jag knappar in, men det går inte att öppna dörren i alla fall. ???? Men det du beskriver att det kommer rök som faan får mig att fundera,för vad jag fatta som så ska jag inte ta nån Låda i det brinnade huset, isåna fall har jag missat det :unsure: . Men jag anntar att du beskriver det fösta huset som brinner att låda ska finnas? eller ??? :( .

Skrivet

:huh: Jag har tagit mig förbi det rummet som rycker så mycket! Så nu kommer jag till den andra dörrensprecis det som jag har skrivit om för ut .....Men jag kan inte finna den svarta lådan helt enkelt :blink: . För det är väl det du mena att jag måste ta mig ut ur det ryckande rummet eller har jag missförståt dej :unsure:

Skrivet

:huh: Koden som jag har anget på dörren är 091772 och den är rätt, men när jag försöker att öppna dörren så får jag inte upp den, när jag försöker så står det bara : Lock Jammed :blink:

• Skapa ny...