link_91 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 jag tror att man ska stänga av larmet på någon dator i rummet innan balkongen, eller så ska du klättra på en stupränna eller nåt på balkongen mot det öppna fönstret :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 den e i ett sovrum bakom en tavla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skabbräven Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 hehe tack för tipsen :P men nu är jag väl kunnat klättra ävet på "stuprännan" så klarar jag inte rummet haha ... man får ju inte döda vakterna och när jag skuter på lampan så larmar dom asså jag e nog lite för dum för såna här spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skabbräven Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 hehe tack för tipsen :P men nu är jag väl kunnat klättra ävet på "stuprännan" så klarar jag inte rummet haha ... man får ju inte döda vakterna och när jag skuter på lampan så larmar dom asså jag e nog lite för dum för såna här spel :P haha klarat d nu e på c.i.a hq lr nått sånt :P man börjar i "trädgården" hehe hur f*n kmr man in då !! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbo78 Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 <_< Jag började om på den skumma bannan som man var tvungen att gömma vakterna, jag har gömt dom på ett bra ställe tror jag i alla fall :huh: . Men nu e det så ILLA så jag vet inte hur faan jag ska öppna dörren som är i rummet där det finns 2 datorer, dörren leder ju ut till balkongen , där av ska man ju hoppa upp o klättra jäms väggen. Men hur faan får jag upp dörren ........HJÄÄÄLP MIG :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Du använder Lock Pin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Du använder Lock Pin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbo78 Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Har försökt att använda Lock pin men det funkar inte <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 pröva igen då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 pröva igen då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbo78 Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 <_< Håller på att fundera på vad man ska göra me Laser-mic e det nån som vet hur man gör? anntar att hissen e brevid ögon scannern..men hur funkar Laser micen.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg