Hoppa till innehåll

Splinter Cell

Turbo78

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...
  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

<_< Håller på med att lösa banan som heter : Defense Ministry. Har kommit till att man ska hoppa in genom ett fönster då man hamnar i köket där det står 2 kockar (typ), dom har jag tagit tag i och sänkt dom och gömt dom i frys rummet, efter det så går jag till det andra rummer typ det är väl en resturnge eller liknade. Där kommer det en vakt som jag tar tag i , honom gömer jag i frys rummet, man går vidare ner för en trappa där det står ytligare en vakt mellan pelarna, honom gömmer jag i frys rummet......efter det så går man ju ner ytligare en trappa då man har kommit till botten våningen, där står det 2 vakter, en står typ under trappa närheten av datorn , honom gömmer jag liksom den andra också i frys rummet, efter det så utför jag uppdraget: Deactivate the courtyard security laser grid. Efter ett tag så kommer det ju en vakt som sätter sej vid datorn, honom har jag dödat då gick det åt h*lvete slår jag ner honom går det åt h*lvete allså det blir game over typ :angry: Jag har även scannat av ena ögat och det funkar ju bra ..men fråga är vad jag ska göra efter allt som jag har försökt att förklara, efter det att jag har vart på datorn innnan vakten kommer så står det såhär : Laser-Mic the Grinko and Masse conversation in the glass elevator leading to Nikoladze`s office

SNÄLLA HJÄLP MIG ! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...