Hoppa till innehåll

Splinter Cell

Turbo78

Rekommendera inlägg

:huh: Nu har jag löst fallet, men nu sitter jag fast på en annan grej. Jag har kommit så pass långt eller vad man nu kan kalla det för, men i alla fall så har jag hamnat på : Defense Ministry B) . Vad det e jag undra över är vad ska man göra efter man han pratat med chaffisen som faan nere i garaget ? Jag har gått uppför alla trappor ,när man har kommit upp efter alla dessa så står det ju en vakt som jag tog tag i o golva honom <_< , efter det så har jag gått in i ett rum som det finns en dörr i, öppnar man denna dörr så blir det en check point :) . efter man öppna den så finns det ju en balkong, nu står jag på denna balkong o funderar på vart jag ska någon stanns, jag har provat med att klättra jäms vägen men efter ett tag så startar larmet (när man står på denna balkong så är det ju en innegård som är helt larmad), Fråga är ju vart jag ska ???? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo jag har gömt Liken ......Ena gömde jag vid trappuppgången om du förstår vad jag menar ....Chaffisen gömde jag i Garaget o den ena vakten som kommer ner till garaget gömde jag i det mörka lilla rummet ...anntar att det e ett hiss schakt, men måsta man gömma dessa för att komma vidare eller ??? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo stället jag har kommit till heter : Defense ministry , Det bannan börjar ju med att man få klättra ner för en vägg, därefter så ska man ju hoppa in genom ett fönster, när man kommer in genom fönstret så kommer det fram en vakt , honom golva jag ner, i rummet så finns det också en kamera, rummet liknar som ett litet bibliotek, när man går ut genom det rummet så kommer du ut genom en korridor längre fram så står det 2 vakter, dessa 2 kan man inte skjuta på för då e det skört <_< , man ska ta sej fram till en dörr i korridoren , denna dörr leder till en trappuppgång, i denna trappuppgång så finns det ju kameror som man får skjuta sönder, efter det att man har gått hela vägen ner som kommer du ju till ett garage i garaget så finns det en Kamera precis framför dej när du öppnar dörren, den får man ju skjuta sönder , efter ett tag så kommer det fram en vakt ifrån trappuppgången , honom är det ju bara att golva, sen gömmer jag honom i ett litet mörkt rumm nere i garaget, vad man ska göra i garaget är ju att man ska snacka med en Chaffis, honom får man ju ta tag i o skaka om honom så att han snackar, efter det att han snackar så får man ju gå upp igen till korridoren, i korridoren står det ju bara en vakt kvar och honom tar man ju tag i och slår ner honom , honom gömde jag i trappuppgången , precis i början när man kommer in i trappuppgången så finns det ju en pelare och går man fram en bit så kommer det ju en trappa som går uppåt, där man man ju gömma vakten som jag gjorde, efter det så går man ju till ett annat rum, där finns det en Kamera och en dator, men fortsätter man in i rummet och öppnar dörren så kommer man ju till en balkong bara, går man ut på denna balkong så ser man ju bara innegården, den inne gården är ju Larmad på alla möjliga sätt, har man gått ut på denna balkong så blir det också check point, så frågan är ju vart ska jag ta vägen efter att jag har kommit ut på denna balkong. Jag försökte att klättra jäms väggen , det går ett tag men sen går larmet efter ett tag :huh:

Hoppas du förstår min lilla förklaring det står även så här om uppdraget : Infiltrate the south wing of the Georgian Defense !

Så den stora frågan är ju vart ska jag ta vägen ???? :blink:

Tack på förhand !

Redigerat av Turbo78
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska klättra efter väggen. Jag tror att ett av fönsterna är öppet och allt du behöver göra är att hoppa upp och ta tag i röret ovanför dig. Klättra...

Jag hade också lite problem här för grejen är den att, om du inte har gömt liken nog bra, så upptäcks detta efter en tids klättrande/vistelse på balkongen och uppdraget misslyckas.

GÖM UNDAN LIKEN!

:gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gömt undan liken ....en vakten har jag lagt i det mörka rummet i garaget...tror att det är ett hiss chackt och Chaffisen har jag gömt i det mörka stället nere i garaget , typ bakom en liten vägg och den 3:e har jag gömt precis i början av trappuppgången, man kan ju gå framåt en bit och gå uppåt 2 trappsteg, där har jag lagt en av vakterna, men det går ju inte helt enket att klättra :blink: ! Jag förstår vad du menar vart jag ska !

Vart gömde du dina Lik när du lira spelet ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det första jag gjorde var att försöka omplacera alla lik, men lyckades inte. Därför startade jag om banan och tog LÅNGA omvägar för att gömma dem där jag visste att det var säkert. Exakt vart kommer jag inte ihåg, men där nere i garaget finns det väl lampor man kan ta sönder och många mörka ställen? Jag har för mig att jag la ganska många lik där nere.

När du ska upp till fönstret:

Jag vet inte om jag minns rätt, men jag tror att det var på vänstra sidan av balkongen. Hoppa upp där, vänd dig mot väggen och hoppa, så att du kan ta tag i röret, stuprännan, kanten eller vad det nu är. Dra dig efter kanten mot fönstret. Hoppa in.

[EDIT] - Om det är nåt lik som ligger risigt till för dig är det nog de som ligger i trappan eller det där "framåt en bit och uppåt två trappsteg". Garaget är det inte iaf.

Redigerat av Jokinen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...