SuperXS Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 <Tja Jag har det lilla playstation2 och det blir jättevarmt när jag spelat ett litet tag..är det farligt..kan det gå sönder eller börja hacka och lagga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 *Höhö* Aldrig tänkt på det! Men den kan bli asvarm! Ibland när jag har spelat i flera timmar så kan jag nästan steka ägg -.- på min Ps2... Men jag tror inte att det börjar hacka eller lagga. Kanske det sprängs :ph34r: (Skämt, skämt...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Min blir också väldigt varm, jag har den lilla, men det är inget att vara rädd för... Den har ju fläkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det är ingen risk att den börjar brinna eller dylikt det är den för bra för att göra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 om den börjar brinna av sej själv så gäller garantin ( om man inte har pillat på insidan, dvs tagit bort plomeringen...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Nej det är inte så stor chans att det kan börja brinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Min kompis har en sådan 75% mindre och den blir kokhet snabbt men han sitter och degar framför den i 7 timmar (minst) och det har med spelen att göra när det hackar ! (säger han) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 När det hackar är det spelen eller cd läsaren som sviktar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 om den blir varm så prova o ställ den i ett fönster, se dock till att den inte trillar ut. Den måste stå me baksidan utåt, då kommer det in mer kall luft (jag är inte säker på att detta funkar,för jag har aldrig provat själv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 man kan ju åsså pilla i en fläkt till om man vet hur man gör dvs!!!!! så ni som inte kan gör det inte!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Häll vatten på den då om den blir varm:P dt skule jag ha gjort. men min blir inte så varm.. satt ås pelade hur länge som hällst å mitt vart ionte varmt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 IDIOT du man kan INTE hälla vatten på det :P men du har helt rätt det blir inte så varmt faktiskt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg