krille122 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 vad ska man göra för at koma in i templen och få dem den blåa och röda(tror jag) ? jag har fått den gröna men sen fattar jag inte ett skit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 ne inte jg heller...förklara lite bättre;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille122 Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 oj... mena dem röda och blåa pedants.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 1. fel forum, detta ska ligga i underforum Zelda, fixar det. 2. du menar att du har fixat east palace, alltså det första palatset, men kommer inte in i öknen eller upp i berget? Okej, kolla först att du har springskorna. Om du inte har dem, så prata med Sahasrahla. Han finns i ett hus nära det första palatset. Nu ska du ska ta öknen först. Börja med att gå till Kakariko Village. Söder om byn finns ett bibliotek. Gå in där så ser du en bok på en hylla. Spring in i hyllan så den trillar ner. Ta den. Gå till ingången till ökenpalatset (du borde hitta själv, använd kartan) och ställ dig vid den gröna stenen som du inte kan läsa. Använd boken så öppnas ingången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 vad ska man göra för at koma in i templen och få dem den blåa och röda(tror jag) ? jag har fått den gröna men sen fattar jag inte ett skit.. du ska in i kakariko vilge och prata med en gube som står vid ett hus som det är 2 hönor vid sen ska du till ett hus som inte liger longt från 1 templet där är en gube ine i huset prata med han 2 gånger då får du pegasus bots gå till bibloteket nära kakariko vilage åt söder där ser du en bok hol in röd mitimot boken den ramlar ta boken gå till deset of mystery gå till den gröna stenenta fram boken ok klika röd framför stenen :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg